Гарантія та сервісне обслуговування

На які товари надається гарантія?

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських
дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 120 місяців залежно від сервісної політики
виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань
служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон « HOUSEHOLD — інтернет-супермаркет ».

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається
описом виробу або посібником з його експлуатації).

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.
Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

- модель

- серійний номер

- гарантійний термін

- дата продажу товару

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, в разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися
в точку продажу.

Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам « Закон про захист прав
споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення
не піддавалося змінам і т. п.

- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки

- збережені всі ярлики і заводське маркування

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру,
авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Оформити Заявку на повернення товару можна за тел .: (097) 097-09-97

Де і як можна зробити обмін або повернення?

Обміняти або повернути товар можна в нашому магазині за адресою: м.Львів, вул. Джерельна 2,
c понеділка по суботу з 09-00 до 19-00. Телефон: (097) 097-09-97

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей
в касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

Якщо ви живете не в Львові, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки. Якщо у товара збережений товарний
вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу при
умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути
відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

1. товар з повною комплектацією

2. гарантійний талон

3. документ, що підтверджує оплату

4. висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має « істотний недолік »

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

- порушене збереження гарантійних пломб

- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій
покупця або третіх осіб

- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах

- було вироблено несанкціоноване відкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару,
змінена конструкція або схеми товару

- неправильно заповнений гарантійний талон

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

- природний знос або вичерпання ресурсу

- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або
використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. П.)

- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)

- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним
підключенням до електромережі

- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті
з'єднання і підключення товару до інших виробів

- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації

- програмне забезпечення, яке не входить в комплект вироби