Питання та відповіді

Оплата та доставка

Чи є можливість замовити товар з доставкою в іншу країну?

На жаль, в даний момент, ми працюємо тільки на території України.

Скільки днів товар знаходиться в пункті видачі?

У відділенні кур'єрської служби « Нова Пошта » замовлення буде перебувати протягом 5 днів.
По закінченню цього терміну, товар повертається відправнику.

Чи потрібна додаткова оплата за переказ коштів при накладеному платіж у відділенні Нової Пошти?

Додаткова оплата за пересилку коштів при накладеному платежі з вашого боку не потрібна.
Вартість замовлення, зазначена при підтвердженні замовлення, є остаточною.

Чи є можливість відмовитися від частини замовлення в пункті видачі?

На жаль, можливості відмовитися від частини замовлення немає. Ви можете відмовитися від неактуального замовлення повністю і оформити нову заявку.

Що робити, якщо товар був пошкоджений під час перевезення?

У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення — необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також, скласти акт (претензію). У разі, якщо дана ситуація буде мати місце – просимо Вас повідомте нам про те, що трапилося за тел .: (097) 097-09-97

Чи можливо оплатити замовлення карткою при отриманні?

Ви можете оплатити замовлення онлайн картою Visa і MasterCard. Для цього, при оформленні замовлення у нас сайті, Вам необхідно вибрати відповідний вид оплати.
Після оформлення заявки на сайті — наш менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення інформації щодо доставки Вашого замовлення.

Чи є можливість оплати замовлення платіжними картами Visa і MasterCard?

Так, у Вас є можливість оплатити замовлення картками Visa і MasterCard.

Звертаємо Вашу увагу, що Ви можете оплатити замовлення онлайн картою Visa і MasterCard.
При оформленні замовлення у нас на сайті, в графі "Оплата" Вам потрібно вибрати « Visa / MasterCard »

Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів, де Вам необхідно підтвердити оплату.
Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, на кого оформлене замовлення, тому при отриманні замовлення обов'язково потрібно мати при собі посвідчення особи державного зразка.

Чи можливо оплатити замовлення кредитною карткою з-за кордону?

Ви можете оплатити замовлення онлайн будь-якою картою Visa і MasterCard.
Однак, просимо звернути Вашу увагу на можливі обмеження при переказі коштів в іншу країну зі сторони
Вашого банку. З огляду на це, ми, на жаль, не даємо гарантію, що оплата буде успішною.

Куди і на яких умовах здійснюється доставка?

Умови доставки залежать від регіону. Ми доставляємо товари по всій Україні, крім АР Крим і деяких регіонів Донецької і Луганської областей.

Як я можу оплатити своє замовлення?

Зараз доступні такі способи оплати:

- готівкова оплата;
- оплата картами Visa і MasterCard

Як здійснюється доставка по Україні?

Доставка по Україні здійснюється за допомогою кур'єрської служби "Нова Пошта"

Чи можна приїхати до вас в магазин?

Так, наш магазин розташований за адресою
м Львів, вул. Джерельна 2
Ви зможете подивитися товари наживо і купити те, що сподобається. Якщо Ви хочете якийсь конкретний товар, можна
попередньо уточнити його наявність по телефону. Якщо цього товару не виявиться в магазині, ми доставимо його зі складу до Вашого приходу

Як можна оплатити замовлення готівкою?

Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх населених пунктах на території України.
Оплата здійснюється виключно у національній валюті.
На підтвердження оплати ми видаємо Вам товарний чек.

Чи можлива оплата замовлення банківською картою?

Ви можете оплатити замовлення онлайн будь-якою картою Visa і MasterCard будь-якого банку без комісії.
Оплата за допомогою платіжних карт здійснюється наступним способом:
під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі "Оплата" вам потрібно
вибрати « Visa / MasterCard ». Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів ПриватБанку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.
Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, на ПІБ якого
оформлений замовлення, тому при отриманні замовлення обов'язково потрібно мати при собі паспорт.

Гарантія та сервісне обслуговування

На які товари надається гарантія?

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських
дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців в залежності від сервісної політики
виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань
служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон "HOUSEHOLD — online супермаркет".

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається
описом виробу або посібником з його експлуатації).

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.
Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:
- модель;
- серійний номер;
- гарантійний термін;
- дата продажу товару.

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, в разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.

Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам « Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т. П .;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру,
авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Оформити заявку на повернення можна за тел .: (097) 097-09-97

Де і як можна зробити обмін або повернення?

Обміняти або повернути товар можна в нашому магазині за адресою:

м. Львів, вул. Джерельна 2   c понеділка по   суботу   з 09-00 до 19-00.

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

Якщо ви живете не у Львові, можете відправити товар назад тим же способом, яким ви його отримали, наприклад за допомогою
"Нової Пошти". Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

Оформить заявку на возврат можно по тел.: (097) 097-09-97

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути
відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

- товар з повною комплектацією;
- гарантійний талон;
- документ, що підтверджує оплату;
- висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має « істотний недолік ».

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

- порушена збереження гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій
покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару,
змінена конструкція або схеми товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон;

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або
використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним
підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якої використовувався даний товар, або що виникли в результаті
з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Я хочу обміняти або повернути товар. Який графік роботи у сервісного відділу?

Сервісний відділ працює: з понеділка по суботу з 09-00 до 19-00. За адресою: м.Львів, вул.Джерельна 2

Чи є можливість обміняти / повернути товар?

Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів після покупки.
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що товар не був у вживаний і не має слідів
використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.
Для того, щоб ознайомітіся з детальними умовами обміну / повернення різніх груп товарів, будь ласка, перейдіть за
посиланням: https://household.org.ua/ua/garantiia-i-servisnoe-obsluzhivanie

Де і як можна зробити обмін або повернення?

Обміняти або повернути товар можна в нашому сервісному відділі за адресою: м.Львів, вул. Джерельна 2 з
понеділка по суботу з 09-00 до 19-00.

Будь ласка, переконайтеся, що товар не був у вжитку і не має слідів використання.

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Кошти будуть повернуті в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

Якщо ви живете не в Львові, можете відправити товар назад за допомогою "Нової Пошти". При оформленні відправки товару
вкажіть наступні реквізити:
Одержувач – Світлицький Ю.Я.;
Вид доставки — Склад-двері;
Адреса — м Львів, вул. Джерельна 2
Послуги "Зворотня доставка" і "Накладений платіж" необхідно скасувати;
Оплата доставки — за рахунок Відправника.

Оформити заявку на повернення можна за тел .: (097) 097-09-97

Питання та відповіді

Який у вас графік роботи?

Ми працюємо за наступним графіком:

Магазин у м. Львів, вул. Джерельна 2:

- понеділок — субота: с 09-00 до 19-00;
- неділя: вихідний.

Які переваги дає реєстрація?

- переглядати свою історію замовлень;
- отримувати по електронній пошті розсилку про новинки та акції.

Логіном для входу (полем, по якому система зможе вас розпізнати) є адреса електронної пошти.

Як скасувати замовлення?

Ви можете скасувати замовлення по телефону (097) 097-09-97.

Що робити, якщо оплачений товар не було доставлено?

Ми страхуємо весь товар, який відправляємо в інші міста. У разі відсутності (з яких-небудь причин) Вашого товару в
офісі перевізника, ми протягом 2 — 3 днів відправимо Вам новий товар.

Яка гарантія, що після передоплати замовлення я його отримаю?

У вас залишаються два документа, які підтверджують наше з Вами співробітництво: виписаний нами рахунок-фактура і
документ про оплату, який надає банк. При перерахуванні грошей у нас виникає боргове зобов'язання перед
Вами. Воно погашається тільки після підписання накладної, яку Вам привезе кур'єр.

Таким чином, у Вас є всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживачів та інші. Також Ваші
інтереси захищає закон "Про захист прав споживачів".

Яка гарантія, що відправлений товар не підмінять в дорозі?

Будь-який товар супроводжується заповненим гарантійним талоном, в якому вказано його серійний номер. Таким чином,
будь-яка підміна виключена.

Чи можливо під'їхати до Вас в магазин і купити товар на місці, не оформляючи попередньо замовлення?

Будемо раді бачити Вас за адресою: м.Львів, вул. Джерельна 2. Графік роботи Пн – Сб: з 09:00 до 19:00, неділя: вихідний.

У зв'язку з тим, що асортимент товару дуже широкий, ми не можемо розмістити всі товари на вітринах магазину.
Тому, щоб необхідний Вам товар був у наявності на складі магазину, просимо попередньо оформити замовлення.
Ви можете оформити попереднє замовлення через сайт або зателефонувавши нам за телефонами: (097) 097-09-97. Після замовлення товар резервується на 2 дня.

Чи може змінитися вартість замовлення в процесі його виконання?

Вартість замовлення узгоджується в момент його оформлення з нашим менеджером і залишається незмінною до моменту доставки і оплати.
Також, будуть дійсні ті акційні пропозиції, які діяли на момент оформлення замовлення.