Питання та відповіді
Оплата та доставка
На жаль, в даний момент, ми працюємо тільки на території України. У відділенні кур'єрської служби « Нова Пошта » замовлення буде перебувати протягом 5 днів. Додаткова оплата за пересилку коштів при накладеному платежі з вашого боку не потрібна. На жаль, можливості відмовитися від частини замовлення немає. Ви можете відмовитися від неактуального замовлення повністю і оформити нову заявку. У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення — необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також, скласти акт (претензію). У разі, якщо дана ситуація буде мати місце – просимо Вас повідомте нам про те, що трапилося за тел .: (097) 097-09-97 Ви можете оплатити замовлення онлайн картою Visa і MasterCard. Для цього, при оформленні замовлення у нас сайті, Вам необхідно вибрати відповідний вид оплати. Так, у Вас є можливість оплатити замовлення картками Visa і MasterCard. Звертаємо Вашу увагу, що Ви можете оплатити замовлення онлайн картою Visa і MasterCard. Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів, де Вам необхідно підтвердити оплату. Ви можете оплатити замовлення онлайн будь-якою картою Visa і MasterCard. Умови доставки залежать від регіону. Ми доставляємо товари по всій Україні, крім АР Крим і деяких регіонів Донецької і Луганської областей. Зараз доступні такі способи оплати: - готівкова оплата; Доставка по Україні здійснюється за допомогою кур'єрської служби "Нова Пошта" Так, наш магазин розташований за адресою Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх населених пунктах на території України. Ви можете оплатити замовлення онлайн будь-якою картою Visa і MasterCard будь-якого банку без комісії. Чи є можливість замовити товар з доставкою в іншу країну?
Скільки днів товар знаходиться в пункті видачі?
По закінченню цього терміну, товар повертається відправнику.Чи потрібна додаткова оплата за переказ коштів при накладеному платіж у відділенні Нової Пошти?
Вартість замовлення, зазначена при підтвердженні замовлення, є остаточною.Чи є можливість відмовитися від частини замовлення в пункті видачі?
Що робити, якщо товар був пошкоджений під час перевезення?
Чи можливо оплатити замовлення карткою при отриманні?
Після оформлення заявки на сайті — наш менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення інформації щодо доставки Вашого замовлення.Чи є можливість оплати замовлення платіжними картами Visa і MasterCard?
При оформленні замовлення у нас на сайті, в графі "Оплата" Вам потрібно вибрати « Visa / MasterCard »
Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, на кого оформлене замовлення, тому при отриманні замовлення обов'язково потрібно мати при собі посвідчення особи державного зразка.Чи можливо оплатити замовлення кредитною карткою з-за кордону?
Однак, просимо звернути Вашу увагу на можливі обмеження при переказі коштів в іншу країну зі сторони
Вашого банку. З огляду на це, ми, на жаль, не даємо гарантію, що оплата буде успішною.Куди і на яких умовах здійснюється доставка?
Як я можу оплатити своє замовлення?
- оплата картами Visa і MasterCardЯк здійснюється доставка по Україні?
Чи можна приїхати до вас в магазин?
м Львів, вул. Джерельна 2
Ви зможете подивитися товари наживо і купити те, що сподобається. Якщо Ви хочете якийсь конкретний товар, можна
попередньо уточнити його наявність по телефону. Якщо цього товару не виявиться в магазині, ми доставимо його зі складу до Вашого приходуЯк можна оплатити замовлення готівкою?
Оплата здійснюється виключно у національній валюті.
На підтвердження оплати ми видаємо Вам товарний чек.Чи можлива оплата замовлення банківською картою?
Оплата за допомогою платіжних карт здійснюється наступним способом:
під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі "Оплата" вам потрібно
вибрати « Visa / MasterCard ». Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів ПриватБанку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.
Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, на ПІБ якого
оформлений замовлення, тому при отриманні замовлення обов'язково потрібно мати при собі паспорт.
Гарантія та сервісне обслуговування
На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються: Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, в разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу. Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам « Закон про захист прав споживача». Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що: - товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т. П .; Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, Оформити заявку на повернення можна за тел .: (097) 097-09-97 Обміняти або повернути товар можна в нашому магазині за адресою: м. Львів, вул. Джерельна 2 c понеділка по суботу з 09-00 до 19-00. При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів. Якщо ви живете не у Львові, можете відправити товар назад тим же способом, яким ви його отримали, наприклад за допомогою Оформить заявку на возврат можно по тел.: (097) 097-09-97 Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути Для цього, будь ласка, надайте нам: - товар з повною комплектацією; Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо: - порушена збереження гарантійних пломб; Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності: - природний знос або вичерпання ресурсу; Сервісний відділ працює: з понеділка по суботу з 09-00 до 19-00. За адресою: м.Львів, вул.Джерельна 2 Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів після покупки. Обміняти або повернути товар можна в нашому сервісному відділі за адресою: м.Львів, вул. Джерельна 2 з Будь ласка, переконайтеся, що товар не був у вжитку і не має слідів використання. При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Кошти будуть повернуті в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів. Якщо ви живете не в Львові, можете відправити товар назад за допомогою "Нової Пошти". При оформленні відправки товару Оформити заявку на повернення можна за тел .: (097) 097-09-97На які товари надається гарантія?
дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців в залежності від сервісної політики
виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань
служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон "HOUSEHOLD — online супермаркет".
описом виробу або посібником з його експлуатації).Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні.
- модель;
- серійний номер;
- гарантійний термін;
- дата продажу товару.Я можу обміняти або повернути товар?
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.Де і як можна зробити обмін або повернення?
"Нової Пошти". Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період
відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
- гарантійний талон;
- документ, що підтверджує оплату;
- висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має « істотний недолік ».У яких випадках гарантія не надається?
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій
покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару,
змінена конструкція або схеми товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або
використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним
підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якої використовувався даний товар, або що виникли в результаті
з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.Я хочу обміняти або повернути товар. Який графік роботи у сервісного відділу?
Чи є можливість обміняти / повернути товар?
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що товар не був у вживаний і не має слідів
використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.
Для того, щоб ознайомітіся з детальними умовами обміну / повернення різніх груп товарів, будь ласка, перейдіть за
посиланням: https://household.org.ua/ua/garantiia-i-servisnoe-obsluzhivanieДе і як можна зробити обмін або повернення?
понеділка по суботу з 09-00 до 19-00.
вкажіть наступні реквізити:
Одержувач – Світлицький Ю.Я.;
Вид доставки — Склад-двері;
Адреса — м Львів, вул. Джерельна 2
Послуги "Зворотня доставка" і "Накладений платіж" необхідно скасувати;
Оплата доставки — за рахунок Відправника.
Питання та відповіді
Ми працюємо за наступним графіком: Магазин у м. Львів, вул. Джерельна 2: - понеділок — субота: с 09-00 до 19-00; - переглядати свою історію замовлень; Логіном для входу (полем, по якому система зможе вас розпізнати) є адреса електронної пошти. Ви можете скасувати замовлення по телефону (097) 097-09-97. Ми страхуємо весь товар, який відправляємо в інші міста. У разі відсутності (з яких-небудь причин) Вашого товару в У вас залишаються два документа, які підтверджують наше з Вами співробітництво: виписаний нами рахунок-фактура і Таким чином, у Вас є всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживачів та інші. Також Ваші Будь-який товар супроводжується заповненим гарантійним талоном, в якому вказано його серійний номер. Таким чином, Будемо раді бачити Вас за адресою: м.Львів, вул. Джерельна 2. Графік роботи Пн – Сб: з 09:00 до 19:00, неділя: вихідний. У зв'язку з тим, що асортимент товару дуже широкий, ми не можемо розмістити всі товари на вітринах магазину. Вартість замовлення узгоджується в момент його оформлення з нашим менеджером і залишається незмінною до моменту доставки і оплати. Який у вас графік роботи?
- неділя: вихідний.Які переваги дає реєстрація?
- отримувати по електронній пошті розсилку про новинки та акції.Як скасувати замовлення?
Що робити, якщо оплачений товар не було доставлено?
офісі перевізника, ми протягом 2 — 3 днів відправимо Вам новий товар.Яка гарантія, що після передоплати замовлення я його отримаю?
документ про оплату, який надає банк. При перерахуванні грошей у нас виникає боргове зобов'язання перед
Вами. Воно погашається тільки після підписання накладної, яку Вам привезе кур'єр.
інтереси захищає закон "Про захист прав споживачів".Яка гарантія, що відправлений товар не підмінять в дорозі?
будь-яка підміна виключена.Чи можливо під'їхати до Вас в магазин і купити товар на місці, не оформляючи попередньо замовлення?
Тому, щоб необхідний Вам товар був у наявності на складі магазину, просимо попередньо оформити замовлення.
Ви можете оформити попереднє замовлення через сайт або зателефонувавши нам за телефонами: (097) 097-09-97. Після замовлення товар резервується на 2 дня.Чи може змінитися вартість замовлення в процесі його виконання?
Також, будуть дійсні ті акційні пропозиції, які діяли на момент оформлення замовлення.